아메리칸 조크

아메리칸 조크 - 죽은 사람이 전화해

양치석 2024. 1. 25. 06:00

Gallagher opened the morning newspaper and was dumbfounded to read in the obituary column that he had died.

He quickly phoned his best friend, Finney.
"Did you see the paper?" asked Gallagher. "They say I died!!"

"Yes, I saw it!" replied Finney. "Where are you calling from?"


갤러거가 조간신문을 펼쳤는데 부고 란에 자기가 죽었다고 난 걸 읽고 놀라서 말이 나오지 않았다.

그는 재빨리 가장 친한 친구인 피니에게 전화를 걸었다.
"너 신문 봤어?" 갤러거가 물었다. "내가 죽었다고 났어!"

"그래, 나 그거 봤어!" 하고 피니가 대답하였다, "너 어디서 전화하는 거야?"

728x90