아메리칸 조크

아메리칸 조크 - 저는 항상 그걸 생각하고 있습니다.

양치석 2019. 4. 4. 06:30

In a Russian high school class, a teacher showed the students a brick and said, "Now everybody will tell me what you think about when you see this brick."
"I think of our heroic toilers who build communism using such bricks," one student said.

"Good. Now you, Sveta."
"I think about our heroic forefathers who used such bricks as a weapon when they fought on barricades during the Revolution."

"Very good. Now you, Peter."
"I think of a pussy."

"And why, permit me to ask, are you thinking of such a thing when I specifically showed you this brick?"
"No reason, I just always think of pussy."


러시아의 어느 고등학교에서 선생님이 학생들에게 벽돌 하나를 보여주면서 물었다, "자, 내가 이 벽돌을 여러분에게 보여주면 여러분은 무슨 생각이 나는지 말해보세요."
"저는 그런 벽돌을 사용하여 공산주의를 건설한 우리의 영웅적인 노동자들이 생각납니다," 하고 한 학생이 말했다.

"잘했어. 이젠 너, 스베타."
"저는 혁명 시 바리케이드 위에서 싸울 때 그러한 벽돌을 무기로 사용하였던 우리들의 영웅적인 조상들이 생각납니다."

"아주 잘했어. 다음은, 너, 피터."
"저는 푸시(여자의 성기)가 생각납니다."

"그리고 이유는 뭐야, 내 질문에 답해봐, 내가 특별히 너희들에게 이 벽돌을 보여주었는데 왜 그런 생각을 하게 되었지?"
"이유는 없습니다, 저는 그냥 항상 푸시를 생각합니다."

728x90