아메리칸 조크

아메리칸 조크 - 아내가 저렇게 즐거워할 줄은 몰랐어요

양치석 2017. 7. 16. 07:13

A suspicious husband hired a private eye to check on the movements of his wife. In addition to a written report, the husband wanted a video of his wife's activities.

A week later, the detective returned with a film. They sat down together and proceeded to watch it.

Although the quality was less than professional, the man saw his wife meeting another man! He saw the two of them strolling arm in arm and laughing in the park. He saw them enjoying themselves at an outdoor cafe. He saw them dancing in a dimly lit nightclub. He saw them take part in a dozen activities with utter glee.

"I just can't believe this," said the distraught husband.
"What's not to believe?" the detective said. "It's right up there on the screen!"

"I simply can't believe my wife could be so much fun!" the husband replied.


의심 많은 남편이 아내의 활동을 감시하기 위하여 사설탐정을 고용하였다. 문서로 된 보고서뿐만 아니라, 남편은 아내의 활동을 비디오로 보기를 원했다.

1주일 뒤 그 탐정이 녹화 필름을 갖고 돌아왔다. 그들은 함께 앉아 그 필름을 지켜보고 있었다.

화질이 전문가가 찍은 것보단 나빴지만, 남편은 그의 아내가 다른 남자를 만나는 걸 보았다! 남편은 그들 둘이 팔짱을 끼고 돌아다니고 공원에서 웃고 있는 걸 보았다. 그는 그들이 옥외 카페에서 즐기고 있는 걸 보았다. 그는 그들이 희미한 조명이 켜진 나이트클럽 안에서 춤추는 걸 보았다. 그는 그들이 아주 기쁜 표정으로 여남은 활동에 참가하는 걸 보았다.

"이걸 믿을 수가 없군," 하고 마음이 산란해진 남편이 말했다.
"무얼 못 믿겠다는 겁니까?" 하고 탐정이 말했다. "바로 저기 화면에 다 나와 있는데요!"

"아내가 저렇게 즐거워한다는 걸, 난 전혀 믿을 수가 없단 말입니다!" 하고 남편이 대답했다.

728x90