아메리칸 조크

아메리칸 조크 - 나는 우유를 주문하지 않았어

양치석 2023. 12. 25. 06:00

My husband and I both work, so our family eats out a lot.

Recently, when we were having a rare home-cooked meal, I handed a glass to my three-year-old and told her to drink her milk.

She looked at me bewildered and replied, "But I didn’t order milk."


나의 남편과 나는 둘 다 직장에 나간다, 그래서 우리 가족은 외식을 많이 한다.

최근, 우리는 모처럼 집에서 요리한 식사를 하고 있었는데, 그때 나는 나의 3살짜리 딸에게 잔을 건네면서 우유를 마시라고 하였다.

딸은 어리둥절한 표정으로 나를 바라보고 대답하였다, "하지만 난 우유를 주문하지 않았어."

728x90